четвъртък, 2 юни 2016 г.

Ревю: Коректор Technic Colour Fix

Здравейте, приятели!


Преди напълно пренебрегвах коректора за очи. Днес е едно от онези три неща, които бих взела на самотен остров. По принцип, не страдам от тъмни кръгове под очите. Имам обаче проблем с депигментацията на горния клепач. Освен това, много ми харесва начина, по който лицето автоматично се "събужда" след нанасянето на коректор. Опитът ми с тях е изключително малък - пробвала съм само три и те всичките са били течни. 



Днешният обект на ревю също е теченият коректор на Techinc - Colour Fix. Опаковката е нестандартна, но много удобна. Когато го видях за първи път, си помислих, че апликаторът му ще наподобява на тези от гланцовете. Но тази четчица е (или поне според мен) най-удобният начин за равномерното му нанасяне с минимална загуба на продукт при привършването му. Количеството е много голямо - 18мл! Моят е цвят Dark, което ми идва малко тъмно. 


Консистенцията му е доста течна, което е подходящо за хора със суха кожа. Моята е със склонност към омазняване около очите и суха върху скулите. Цветът е неутрален, моите предпочитания са за коректори с жълт подтон. Разнася се лесно върху кожата. Аз използвам гъбичка за грим, която по принцип намокрям, но тук консистенцията вече е достатъчно течна. 


Първата снимка по-долу е без абсолютно никакъв грим, а втората е с изцяло готов. Както се вижда, кръговете под очите ми имат съвсем малко нужда от озаряване, за това не мога да дам достатъчно обективно мнение за покривността на коректора. Издръжливостта му е нормална, но трябва да се вземе предвид и типът кожа. При по-суха може да стои и доста по-дълго. Доволна съм от коректора и особено от комбинацията количество/качество/цена!


Очаквам вашите мнения!

Фейсбук страницата на Boxybox - пазарувайте ТУК !
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар