вторник, 24 май 2016 г.

Ревю: Палитра Makeup Revolution Mermaids Forever


Здравейте, приятели!

Покрай баловете тази година аз имах задачата да гримирам една прелестна абитуриентка, чиито желания включваха ярък грим в тюркоазено зелено, което да привлича вниманието и да направи очите й да изпъкват. Естествено, за такъв драматичен и динамичен грим трябват подходящи сенки за очи. Не беше нужно да се замислям много и веднага проверих колекцията от палитри на Makeup Revolution. Те, както винаги, имаха точно каквото ми трябваше, а именно палитрата Mermaids Forever. За съжаление, палитрата не е достъпна на българския пазар, но можете да я откриете във фейсбук страницата на Boxybox - линка ще намерите по-долу.




Палитрата Mermiads Forever съдържа 32 основно озаряващи цвята в прекрасни и ярки тонове, които предоставят голям избор от комбинации за смелите дами. Аз я взех основно заради двата тюркоазени цвята, но в последствие тествах и останалите. Цената, разбира се, е повече от достъпна спрямо качеството на продукта. Кутията разполага и с голямо огледало, което много ме впечатли, защото прави гримирането изключително удобно. Палитрата е с размери 17/10, а грамажът й - 30 грама. Опакована е в красива синя кутия.





Всичките 32 цвята имат имена, които следват тематиката на палитрата. Наситеността е повече от задоволителна. Цветните сенки по принцип доста по-трудно достигат желания резултат, но тези тук са изключително пигментирани и блестящи. Не са прахообразни и не оставят огромно и трудно за почистване количество излишен грим под очите. Като цяло цветовата гама е богата, красива и добре подбрана за изящен и вълнуващ завършек.




В абитуриентския грим използвах цветовете Fishtail и Land за акцент. Обикновено преди да нанеса такива сенки първо слагам молив в същия цвят, за да ги подсиля. Тук рискувахме и разчитахме само на тях, а резултатът изобщо не беше разочароващ. За сгъвката използвах Creature, а в ъгъла на окото - Whale. Завърших с очна линия и спирала.




Вторият грим е моят, защото аз, естествено, не се сдържах да не ги изпробвам. Не посегнах към цветовете, но разчитах на озаряващи сенки в цвят шампанско, които не си личат толкова на снимката. Цветът се нарича Future. Преди да го нанеса обаче поставих бял молив, върху който пигментът да залепне и да се получи по-искрящ ефект. В сгъвката и ъгъла на окото отново използвах Creature и Whale. Завърших с очна линия и спирала.


Мисля, че няма нужда да казвам колко предоволна съм от тази палитра! Много ми допадат тези цветни искрящи сенки, с които до сега никога не съм боравила. Вярно, че такъв грим може и да не е подходящ за ежедневието, но за вечерни официални събития определено е новият ми топ избор!


Фейсбук страницата на Boxybox - пазарувайте ТУК !



Няма коментари:

Публикуване на коментар